събота, 28 февруари 2009 г.

Хайде де!

Защо гледаш в земята когато казвате "Извинявай!"? Защо когато сте ядосани на собствената си тъпотия си го изкарваш на най-близкия си човек? Защо на следващия ден ревеш на рамото на човека, на който си го изкара вчера?

Защо не ме гледате в очите? Защо ми говорите зад гърба? Защо сте двулични копелета?

Защо ме заливате с ненужна информация? Защо си мислите, че ми пука за вас?

Защо сте станали толкова надути? Защо сте останали с впечатлението, че с пари всичко се купува?

Защо живеете във филм? Защо не погледнете собствената си съдба в очите (и не й се изплюете между веждите)? Защо сте толкова тъпи?

Защо си мислите,че аз съм самоходен отворен портфейл? Защо ми звъните само когато ви трябва помощ?

Защо ме задушавате? Защо ме преследвате и не ме оставяте на мира?

Кога ще се осъзнаете? Кога ще видите какво предтсвлявате? Кога ще спрете да мрънкате? Кога мислите да спрете да ме заливате с ненужна информация и въобще можете ли да мислите?

Кога ще се замислите за вашия мизерен животец? Кога ще ме намразите - преди или след като ви кажа че не ви харесвам? Кога някой ще се изправи с вдигната глава пред мен и ще ме накара да млъкна?

Аз ще ви кажа отговорите.

На въпросите "Кога?" отговорът е "Никога". На въпросите "Защо?" отговорът е "защото сте прекалено влюбени в себе си".

Доволни ли сте сега?

Няма коментари:

Публикуване на коментар