неделя, 15 февруари 2009 г.

Чекмеджета, нощни шкафове,рапери и зли гангстери

Всичките сте чекмеджета ... да, така е. Кой ще ми противоречи? Може би само тези от вас, които са еволюирали в нощни шкафове. Обаче те какво ще ми кажат ... интересно.

И защо всички си мислите че сте лоши гангстери или могъщи рапери? Коя от малкото ви останали мозъчни клетки се обърка до такава степен, че разбута останалите и им втълпи тази безумна идея че сте лоши гангстери и /или могъщи рапери .. ? Кой по дяволите ви излъга въобще че можете да нижете рими? И какво като сте загащили боядисания воден пистолет на малкия си брат? Разхождате се из улиците на моя квартал и ми се гъзарите ... вие сте големи смешки. Нанесъл се преди 2 дни в квартала и ми говори на въпреки. Чакай, стой, спри се малко, дръж си коня вързан бе! Не се дръж все едно си у вас! И не си и помисляй да ми повишаваш тон! И като ми размахаш воден пистолет да не би да мислиш че ще ме уплашиш? Въшка мизерна, ходи си ръфай чорапа и не ме занимавай с личните си проблеми! Знам, че след време ще дойдеш да ми пищиш на главата, че някой иска да те бие ... така че по-добре си седи тихо и кротко на гъза (:

Нека сега да ви разкажа за недостижимите рапери ... всички те бръмчат из кварталите си, стъпват тежко, обличат се "яко", държат си микрофони от преди два века пред устите и си мислят че са на върха ... хванали са дядо Боже за шлифера ... (: Затова и някой като ги дис-не дават лудите пари някой да им пише лириките за да "си върнат", че даже и "да размажат боклука,дръзнал да им каже нещо" :D:D:D Пък като кажеш на шегаджията че не му харесваш парцалите вече става опасно ... звъни се на мама и тате ... ужас,страшно е :D:D:D

Общо мнение: както казах и в началото: всички сте чекмеджета (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар