петък, 13 февруари 2009 г.

Пари, любов и още нещо ....

Хей, хора. Идва Свети Валентин - най - любовният празник, за който някога съм чувала. Да, интересно,как един празник може да е любовен,но няма значение,все пак това съм аз. Замислих се - какво толкова има в тая скапана събота че точно тогава хората се сетиха да се обичат най - много? Много повече ми харесва числото 7,а не 14 ... и какви по дяволите са тия балони във формата на сърца .. хора,все едно съм излязла не по центъра, ми по Илиянци.

И каква по дяволите е тая работа със тия подаръци ... леле, ще умрете ако половинката не ви покаже че все още не сте му изсмукали всичко от протмонето ... (: Ужас,това е всяка година. Как ли не им омръзва на тия хора ...

Чуствам се зле. Няма да празнувам нито един от тия два шибани празника. Ще ида на рождения ден на приятелката си, ще пийна с любими хора, те ще се отрежат ... (: Ще ги замъкна до леглата и ще закисна пред някой от комповете да чета FUCK THE NORM или Cynical Speech. Да .. Нещо не съм в настроение да пиша много ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар