събота, 7 март 2009 г.

А истината къде е?

Приятелство.

Не знам, може да съм писала по тая тема, но това ме вълнува и за това ще пиша. Оставете ме поне тука да си изливам душата.

Какво е приятелството? Хора с обща цел, интереси, теми на разговор, култура и т.н. Приятел можеш да наречеш човека, за който си сигурен, че няма да те остави на произвола на съдбата (както някои тъпи лекарки, много лична история, която не ви влиза в интереса).

Нека разкажа нещо не толкова интересно за вас може би, но нещо, което пряко ме засяга и вълнува. Днес трябваше да се видя с гореспоменати приятели ... пак ми вързаха тенекия ...

Какво искат тия хора от мен? Да им тичам по гъзовете когато искат, а когато не им трябвам да ме заебават ... аман от такива приятели ... и все такива ми се лепват ... късметлийка,а? (:

И пак стигам до тъпия въпрос ... кога ще се оправите бе хора?

И все пак един не много стар човек с професия ковач е казал нещо много мъдро ... "И това ще мине."

Aaigh (:

2 коментара:

  1. Приятелите са хората,които не само не те оставят на произвола,ами и са с теб срещу вятъра.Имам предвид,с теб са и в добро и в лошо.Индивиди,които те разбират,на които им пука за теб,които те пазят като очите си :)
    С времето се запознаваш с все повече и повече хора и разбираш кой е наистина с теб и кой-не.
    (а за лекарите,струва ми се,че съм я чувала тази история? С: )

    ОтговорИзтриване
  2. Мда, съгласна съм с теб (: Просто настроението беше shit. Така се роди тази статия (:

    ОтговорИзтриване