неделя, 15 февруари 2009 г.

Неделна простотия

Някой може ли да ми обясни кой направи родителите толкова лоши хора? Специално моите са големи манияци на тема чистота ... ма ако не беше моята свинщина кфо щяха да правят по цял ден? По дяволите, кой ги научи да вървят след децата си и да им трият сол на главите ... и защо по дяволите ни карат да ходим на даскало? Един ден не ми се ходи,няма да ходя,кфо толкова? Все едно ще си загубя главата ако не отида един ден ... Постоянно врещят, винаги искат по-високи резултати от теб, никога не са доволни, никога не казват "Браво!" или "Извинявай,не бях прав!". Ей деба, кога ще ми признаят че съм права и че съм се справила добре с нещо ...

Но пък погледнато от друга страна ако не бяха те досега да съм стигнала дъното и да дълбая още надолу ... те ме карат да се трудя, да се занимавам с нещо, да се стремя към по-високото ниво ... те ме подкрепят, гледат, понасят, издържат. Ако не бяха те аз нямаше да имам какво да ям. (:

И сега какво, стигам до извода че все пак са зло, ама необходимо. Много мразя така ... двете ми мнения се преплитат и събират в едно ... няма значение (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар