сряда, 25 февруари 2009 г.

Ревли, история и малко мисъл ...

Няма да забравя този ден. Миналата прекрасна сряда, когато имахме първи час история. Изпитаха момичето на чина зад моя ... или поне се опитаха. Тя си каза че не е учила и й написаха двойката, съответно. След това вдигнаха една от зубърките ... о, чудо! Тя не беше учила! Разрева се и не оцениха знаята й, или по скоро липсата на такива. Защо по дяволите на някои може да им се прощава всичко ...

Не мога да разбера нещо - кой измисля тия скапани лафове, които се разпространяват със скорост, по-бърза от тази на светлината .. ? Кой измисли "КиФлА сЪм, И кФо??" ? Ми тъпа си, ето какво. Научи се да пишеш, облечи нещо и тогава ми се отваряй. (: Да бе, знам, че не съм културна, ама не ме интересува особено. Всеки ден чувам псуващи страци, както и първокласници. Как ядат тия хора с тия мръсни усти бе?

И кой ми наля мозъка в главата? Невидимия чичко горе, който се рее над главите ни ли? Съмнявам се. На това мойто му се вика интелект. Това, че имам леко изкривена гледна точка е друга тема :D Да, по дяволите, знам, че мозъците ви се гърчат в опити да разберете мислите ми, както и чуствата, които влагам в тия скапани постове. Знам, че някои четат само да се хилят на глуспотите ...

И стига сте писали неграмотно. Отворете учебника по български език за четвърти клас и прочетете нещо, ще ви е от полза. Никога не съм учила по български, но за сметка на това съм чела достатъчно книги и съм писала достатъчно съчинения. Българите винаги са били едни от най-добрите в областта си, не излагайте народа сега.

От утре ставам нов човек ... надявам се да съм по-голям мислител, отколкото съм сега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар