петък, 20 февруари 2009 г.

Шок и ужас! (:

Днес една приятелка ми серивира досташокираща новина. Написало милото момиче в речника на компютъра си думата "virgin" и какво излязло: the VIRGIN Queen кралица Елизабет I . Не мога да разбера какво общо има "девствен" с Елизабет първа,да не би да е умряла девствена? Вярно, че не е имала деца, но все пак ... имала е няколко неуспешни брака, не може да не е опитала да остави наследник.

Този ден ме фрапираха с още една новина: че ям кучета. Това беше една много интересна теза на Gun-а :) Аз просто предупредих една приятелка, която щеше да настъпи едно добре охранено куче, и Gun-а се изцепи че ям песове .... както и да е. Сега като се замисля,отдавна не съм яла хот-дог ... хммм,трябва да поправя тази грешка.

Друга фрапираща новина от днес: Гореспонематия Gun реши да ме филмира, като ми каза че еди - кой си искал 8000 деца от мен .... честно казано, не знам дали ще ми стигнат годините да родя едва половината, но няма значение. Естествено,смях се достатъчно дълго, че хората да започнат да ме гледат странно.

Следващата новина: много смях падна с напушения ми съученик ... горкия, не знаеше къде се намира ...

Айде стига глупости ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар