вторник, 31 март 2009 г.

Размисли без страсти

Не знам какво си мислят хората, когато се разминем. Но ми е интересно ...

защо всички ме зяпат така? Това, че съм по-различна от останалите там кифли,тутманици и другите кофти филмирани типове не ме прави по-малко човек от тях. И аз си имам приятели и врагове, и се радвам, че първите са повече от вторите.

Не мога да разбера някои хора. Преди близо месец се запознах с един skin, който не приема друго мнение освен собственото си. На 20 години да мислиш като дечко ... Вярно, и аз не искам да живея в мангалия, а в България, но не мисля че растафарите нещо ми пречат ...

Всичко това е цирк. Всичко се върти около икономически интереси. Явно наистина "единствената дума на света са финанси".

На кой ли му пука? Другите не ги интересува каква съм, а колко пари печелят от мен. А и защо напоследък всички се загрижиха за западналата ми държавица?? Толкова модерно ли стана?

Какво ви прихваща бе хора? Аз знам, че сутрин като стана от кревата и падна в калта ще има поне един човек, който ще седне до мен и ще каже "Пак усрахме работата!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар