вторник, 17 март 2009 г.

T.H.A Buchkata a.k.a Whoz Da Bozz - "Колко ли"

Колко ли хора вече си поеха пътя,
колко ли други са на кръстопътя,
с колко ли пътищата ни се пресякоха
и колко ли не помня от някога.
Колко ли хора от мен се отрекоха,
колко ли си пътя предрекоха,
колко ли на мен се обрекоха,
а колко няма да мога да видя повече никога,
защото ги има вече само в сърцето ми,
но там ще останат завинаги.
Колко ли покрай мен са минали.
А колко ли хубави спомени има ги
и колко много хора познавам, не знам
и колко от тях искам да познавам - също не знам.
Но знам, че колкото и разсъжденията ни водят до прозренията ни,
толкова и размишленията ни водят до мненията ни.
Толкова и постиженията ни носят отговорност за съмненията ни.

А колко много хора бяха много близки през годините,
а колко със милиони литри бяха бирите.
А колко много скапаняци ме предадоха,
а колко от тях го изядоха ... в последствие.
А колко мисленето във главата прави бедствие?
И колко ли щастливи мигове и приятни случки.
Колко ли невинни погледи
и колко кални кучки.
Колко много лицемерни хора ме подмамиха,
колко много други глупави пред всички се посрамиха.
А колко ли хора ме подкрепят истински?
А колко ли пъти съм постъпвал детински,
но пак съм бил прав.
Дори и да съм грешал, знам, че пак съм бил прав.

И колко ли приятели имам,
и колко ли приятели имах.
Толкова ли ракия изтече?
"Копеле аз повече нема да пия" рядко се казва вече.
Колко ли хора ми израснаха пред очите,
на колко ли хора им израснах пред очите.
Колко ли приятелства ще си останат вечни,
а колко ли приятелства ще си останат препречени
Колко разочарования
колко старания
Толкова послания
И толкова невероятни моменти.
Толкова любов, толкова късане на ленти.
А колко ли усмивки - много!
Защото всичко лошо се забравя лесно,
а всичко хубаво се помни вечно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар