понеделник, 16 март 2009 г.

И за пореден път останах без думи!

Не мога да разбера защо всичко в тая държава трябва да се купува? Днес сутринта и мен се опитаха да ме купят ... 200лв. ми предложиха, за да си легна с един ... голям шегаджия се оказа ... но това няма значение.

Мда, нека напиша и аз няколко реда за състоялия се съвсем скоро конкурс "Мис България" 2009 ...

Просто погледнете победителката - аз съм без думи ...

  1. Конкурентката й е много по хубава, все пак тук първо се гледа красотата.
  2. Реално погледнато русокоската е дърта силиконена чанта, която обича да си прави реклама.
  3. Защо ли не отговори на въпроса на "иначе така симпатичния" водещ??
  4. Ако тази "красавица" представя България на друго място ... ще бъде, меко казано, голяма излагация.
Българите сме големи haterz, в случая обаче омразата ми е обоснована нагледно ...

Боже, дай ми сили да търпя ... наистина не мога да си представя как тази chick ще опази родната природа, камо ли да направи нещо по-сериозно.

"Моите дипломи ... над 100 изпита ... " дрън дрън,на баба ти `фърчилото .. аз пък нямам милиони дипломи, не съм държала хиляди изпити, но поне знам, че не трябва да започвам всяко изречение с "Амии .." или "Ъъъ ...". Знам също, че когато се прави някакво изявление, съобщение или има някаква медийна изява, трябва да говориш точно, кратко и ясно. Не трябва да точиш баници по половин час в обяснение на глупости.

Колкото до "иначе така симпатичния" водещ, човека си е прав, по дяволите! Като не иска да говори, за чий `уй е застанала пред камерите?? "Смятам за унизително ... " - отговори и остави човека да тъпче на едно място - а именно на дъното на пропастта.

Не можете да ме убедите в друго по тоя въпрос ... :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар