сряда, 25 ноември 2009 г.

Малко в твой стил .... ;)

Знам, че си най-яката мацка в цялото даскало.
Знам, че ти си най-умната от всички.
Знам, че всички момчета тичат след теб.
Знам, че си много мъдра.
Знам, че си преживяла много.
Знам, че си лошо момиче.
Знам, че всички искат да са като теб.
Знам, че ти си най-честния човек.
Знам, че не си надута.
Знам, че можеш всичко.
Знам, че се обличаш най-добре от всички.
Знам, че си велика.
Знам, че си неповторима.

Не знаеш, как изглеждаш отстрани.
Не знаеш, че всички ти се смеят в очите.
Не знаеш колко много хора те мразят.
Не знаеш колко много глупости изговаряш в минута ...
...не знаеш и как се чувстват хората, които неволно са станали твои слушатели.
Не знаеш как да изразиш собствените си мисли.
Не знаеш как да накараш някой да млъкне.
Не знаеш какво и как да правиш.
Не знаеш защо живееш.
Не знаеш накъде вървиш.
Не знаеш колко си жалка в очите на хората, които те заобикалят.
Не знаеш какво е да не копираш някой.
Не знаеш какво е да избираш сама.
Не знаеш как да погледнеш от другата страна на нещата.

Не ме познаваш. Аз не познавам теб. Мислиш си, че се имам за нещо по-голямо от колкото съм? Не мисля, не знам, но определено съм Нещо, в сравнение с теб. ;) Не исках да го правя ... ти ме принуди. Поздравявам те, Анелия. ;) Успех, ще ти е нужен ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар