понеделник, 23 ноември 2009 г.

Нещо по-Кафе-истично : ))

Седя си аз в нета както всеки делничен следобед, вдъхвам от богатия аромат, който се носи от близкостоящата чаша кафе ... и се преизпълних със спомени. Вихрушката от цветове в съзнанието ми ме погълна за миг, затворих очи ... това си беше моят миг. Взех си това, което ми дължи този ден. А вие взехте ли си го?

Поглеждам навън и небето ми издава чуждите тайни и мечти. Живеейки за себе си или за другите, няма значение, важното е да се върви напред. Седнеш ли по средата на пътя искаш- не искаш, ще те прегазят. И няма да те попитат дали си си взел дължимото от този ден, дали си се докоснал до частица от себе си, от истинската си същност ...

Не, няма да ви казвам какво да правите, няма да ви давам изцедени от дълбините на плиткото ми съзнание и самосъзнание съвети. Не съм нито съдник, нито някакъв messiah, който да слушате ... всъщност вие си решавате дали ще ме слушате, аз само ви поднасям някаква информация наготово. : ))

Вземете си своята чаша кафе и бъдете свободни за един миг. Вие решавате ... (( :

Поздрави за METHAPHORCE, в частност за Gruka, както и за Диди, Габи и Иво. : ))

Няма коментари:

Публикуване на коментар