вторник, 21 април 2009 г.

За София

Светът е една изтъркана грамофонна плоча ... не спира да се върти, а иглата се забива все по-дълбоко.

Двусмислица. Не знам кой за кфо си мисли, ама аз говорех за наркоманията. Хероинозирани ходещи трупове, тук- таме някоя инфекция ... живот на улицата ... дилъри .. на захарен памук и мокри кърпички ... битови алкохолици ... чернобили ... бели негри ... много схеми и малко мисловна дейност ...

Underground-а на София .. допълни с двама негри, един нацист и няколко милиона чалгари и получаваш обстановката в половин България.

Харесва ли ти? На мен не. Ама не мога да го променя.
Нагаждам се. Като хамелеон ... никой не ме пита ... нещата просто се случват.

Представи си желирано мече на пиедестал. Да, все още съм добре с мозъка. Наистина си го представи ...

Човече, жалък си. Щом правиш това, което ти казвам ... Ако напиша "Гръмни се!" ще го направиш, нали? Сега си мислиш "НЕ! Абсурд ..". Аз пък ти казвам, че ще го направиш ... зависи как ти поднеса информацията ...

Наричайте нещата с истинските им имена. И не си мислете, че от крушки в обществена тоалетна ще се превърнете в настолната лампа на президента ...

Мисли първо за другите, а после за себе си!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар